6 érv a Google AdWords mellett

Néhányak szerint "senki nem kattint hirdetésekre". Ez tévhit! A vásárolni kívánó embereknek csak a 35,4%-a kattint az organikus találatokra. A maradék 64,6% a fizetett hirdetésekre klikkel

Google AdWords kampánykezelés

Tévhitben él az, aki szerint senki sem kattint hirdetésekre!

A Google kattintásonként kér pénzt. Ebből a bevételből fejleszt sofőr nélküli autót, és tart fenn műholdakat. Ezek szerint mégis kattintják...


Szinte hallom a gondolatait. „De hát senki nem kattint rá a hirdetésekre, ugye?”
Nos, a WordStream 2012-es felmérése azt mutatja, hogy a vásárolni kívánó embereknek csak a 35,4%-a kattint az organikus találatokra. A maradék 64,6%-a fizetett hirdetésekre klikkel.

Ha a Google-ben keresnek (és többnyire ott keresnek), akkor ez Google AdWords-öt jelent. Szóval bármi is a szóbeszéd, bárki bármit gondoljon, a Google AdWords működik és eredményeket szállít. Persze csak akkor, ha jól van megírva a hirdetés, és az érkeztetési oldal is értékesítésre van tervezve

Google AdWords hirdetési rendszer.

Miért használjon Google AdWords-öt?

1) Gyorsabb, mint a keresőoptimalizálás

Önnek van egy új honlapja, és szeretné azt a megfelelő kulcsszavakra optimalizálni. Ezért egy keresőmarketingessel keményen dolgoznak, linkeket nyernek, bizalmat építenek, eredeti és jó szövegeket írnak, kulcsszavakat kutatnak.

Ön szerint mennyi idő, amíg eredményeket lát? 1 hét? Esetleg kettő?

Hát… hónapok, akár fél év. Ezzel szemben a hirdetések élesítés után azonnal küldik a célzott forgalmat egyenesen az Ön honlapjára.

2) Könnyebb, mint a keresőoptimalizálás

Bár a keresőoptimalizálásnak vannak biztos pontjai, melyre komoly mértékben lehet alapozni, de a SEO sokszor „megérzésekre” és irgalmatlan mennyiségű tesztelésre is hagyatkozik. Ez azért van, mert a Google keresőalgoritmusa nem publikus. Soha nem volt az, és soha nem is lesz az. Egy AdWords-kampányt elkészíteni azonban már biztosabban járt út!  Jól működő sémákkal és folyamatos finomhangolásokkal könnyebb sikeressé tenni.

Ráadásul fekete-fehéren láthat minden adatot. Ezzel szemben keresőoptimalizáláskor sokszor megy a találgatás, hogy mi miért működött és miért nem.

3) Állítható és rugalmas

A célpiacot nagyon pontosan állíthatja be, a keresési feltételeket is széles körben megadhatja. Például a hirdetés jelenjen meg délután kettőtől éjfélig budapesti 30-50 év közötti családanyáknak.

Azt csak remélni tudom, hogy a Google Maps legújabb fejlesztései (pl. Street View) nem vezetnek el olyan beállítási lehetőséghez, hogy „és éppen a körmüket festik”. De hát csak nem. Mindenesetre mesterlövészi pontosságról van szó.

4) Jobban konvertál

Igen, sokszor az organikus találatoknál sokkal jobb eladásokat hoz egy hirdetés. Ha pedig egyszerre jelenik meg itt is, ott is, akkor az egymásra hatás révén még több látogatót a honlapjára vonz. Márpedig Önnek pontosan erre van szüksége!

5) Elfoglalja a találati oldalt

Az AdWords a Google gyermeke, és nagyon szeretik. (Ez nem csoda: rengeteg pénzt hoz nekik.) Ezért a találati oldalon egyre több és több hirdetés jelenik meg. 

6) Mert ezt használja a konkurencia is

Ha a konkurensei sikeresen használják, akkor azt tétlenül nézné? Hagyná, hogy ugyanazt a célcsoportot sikeresebben érjék el pusztán azért, mert ők még a Google AdWords-re is gondoltak?

Gondoljon erre Ön is és használjon Google AdWords-öt! Amennyiben több infomráció érdekli a Google AdWords Keresési, vagy Display funkciójáról, esetleg a YouTube hirdetésekről (melyek szintén az AdWords-ből kezelhetőek), akkor olvassa el erről szóló írásainkat és kattintson a linkekre. Amennyiben személyes kapcsolatfelvétellel szeretne megbizonyosodni arról, Ön számára ez-e a legmegfelelőbb hirdetési forma, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot!

Google ügynökség honlapkészítés debrecen

Marketing

Hasznos & Érdekes