HonlapBirodalom Blog

A remarketing elsöprő hatása

2018. november 08.
3266
remarketing előnyei

Személyre szabott hirdetés? Lehetséges!

Hozza vissza honlapjára az elkószált látogatókat!

Mitől nélkülözhetetlen?

Azért rejlik ebben a hirdetési módszerban potenciál, mert aki korábban járt a honlapján és böngészte az Ön termékeit, szolgáltatásait, valószínűleg érdeklődik is. Tehát megvan benne a vásárlási szándék, amit egy finomhangolt hirdetéssel, megfelelően időzítve tényleges vásárlássá alakíthatunk át.

"Na jó, de mit jelent ez?"

Röviden megfogalmazva a remarketing lényege: azoknak tud hirdetni, akik korábban felkeresték az Ön honlapját. De ne egyszerűsítsük le ennyire, inkább tekintsük végig részleteiben!

Az adatok azt mutatják, hogy 100 honlapra érkező személy közül csupán 6-7 ember az, aki azonnal vásárol valamit. A többiek pedig vásárlás nélkül elhagyják az oldalt.

Ekkor hívhatjuk segítségül a remarketinget. Adott egy személy, aki felkeresi az Ön honlapját. Innentől kezdve célzottan tudunk neki hirdetni a Facebook felületén. A dolog pikantériája az, hogy nem csak azt tudjuk, hogy felkereste a honlapunkat, hanem még azt is, hogy pontosan melyik menüpontunkat nézte meg!

Hogy néz ki a remarketing a gyakorlatban?

  • Hirdethet a vásárlóknak kiegészítő termékeket: Például valaki a webshopban egy mobiltelefonra ad le rendelést. A vásárlást követően ennek a személynek célszerű telefontokot, kijelzővédő fóliát, fülhallgatót vagy éppen töltőt hirdetni.
  • Praktikus lehet a fogyóeszközök bizonyos időnkénti hirdetése. Például, ha Önnek  irodaellátó webáruháza van, akkor a géppapír vásárlásától számított 3. héten érdemes megjeleníteni egy ugyanerre a termékre vonatkozó hirdetést.
  • De akár azonosítani tudjuk a kosárelhagyókat is, azaz azokat, akik betettek valamit a kosarukba, de végül nem vették meg. Őket megpróbálhatjuk visszacsábítani, hogy mégis vásárolják meg a terméket.

Mi a különbség a remarketing és a retargeting között?

Ha remarketinget akarunk alkalmazni, akkor szükségünk van egy honlapra. A honlap forráskódjába beágyazunk egy kódot, aminek a segítségével megcímkézzük a látogatókat.

Retargeting esetében nem honlapra, hanem egy adatbázisra lesz szükségünk, ami tartalmazza az ügyfeleink, érdeklődőink elérhetőségeit. Ilyen elérhetőség lehet például email cím, telefonszám vagy akár Facebook felhasználói azonosító.

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása