FACEBOOK
VÁLLALATI OLDAL

A válallati Facebook oldal rendszeres karbantartása több okból is fontos tényező. A Facebook oldal közvetlenül is generálhat vásárlást, de nem ebben áll az igazi ereje!

Facebook vállalati oldal

Közösségi média ereje - Facebook vállalati oldal karbantartása

A közösségi média aranybánya is lehet, de kihasználatlan terület is egyben. Minden attól függ, hogyan kezeljük a vállalati megjelenésünket. A legnépszerűbb közösségi média a Facebook, kezdjük ezzel.

Ilyen a világ. Már nem beszélhetünk a személyes találkozás varázsáról. Ha tetszeni akarok valakinek, nem megyek el új göncöt venni, nem csináltatok új frizurát, hanem frissítem a profilomat. Ez a helyzet, és kész.



Több, mint 4,4 millió magyar van jelen a Facebookon

A Facebook vállalati oldal célja nem a közvetlen vásárlás vagy ajánlat generálás. Sokan ebben a tévhitben indítanak Facebook oldalt, aztán jön a csalódás, hogy 3 héttel később egyetlen eladást vagy ajánlatkérést sem generált az oldal. Egy vállalati Facebook oldal ennél sokkal összetettebb szerepet tölt be (vagyis kellene betöltenie). Ezeket vesszük most végig!

A Facebook segít abban, hogy vállalata folyamatosan szem előtt legyen

Az üzleti Facebook egyik legfontosabb feladata, hogy láthatóak legyünk. Rendszeres frissítésekkel (és nem csak akkor, amikor ráérünk, vagy kedvünk van) csöpögtetni kell valami olyan érdekességet, oktató jellegű, meghökkentő vagy humoros tartalmat, ami valahogyan kapcsolódik a tevékenységünkhöz. Így folyamatosan szem előtt leszünk, ébren tartjuk az érdeklődést, nyomulás nélkül villantunk magunkból egy picit. Hihetetlen erős eszköz arra, hogy vállalatunkat pozícionálhassuk, imázsunkat építhessük.

A Facebook marketing segítségével egyre több emberhez juthat el az üzenete

Mi azt valljuk, hogy a Facebookon hirdetésekkel, kiemelésekkel, nyereményjátékokkal viszonylag rövid idő alatt növelheti a rajongók számát, a rendszeres tartalomfrissítéssel pedig fenn tudja tartani az érdeklődést. Ha a megosztott tartalmak érdekesek, a nyereményjátékok vonzóak, a kommunikáció közvetlen és szimpatikus, akkor egyre több “rajongója” lesz az oldalnak, egyre több emberhez juthat el a cég üzenete, márkája.

A Facebook jelentős tényezővé vált a Google keresőoptimalizálásban

A Google rangsorolási elve arra épül, hogy olyan tartalmat ajánljon egy-egy keresésre, ami ami értékes az adott keresőkifejezésre vonatkozóan. Nem könnyű ezt a keresőmotornak eldöntenie, hiszen manapság már jobbnál jobb honlapok és internetes tartalmak születnek. Ezért segítségül hívja a social media marketing vagyis a közösségi média erejét is. A Facebook úgy segíthet a Google keresőmotornak, hogy könnyen elárulhatja, melyik weboldalról hányan beszélnek egy-egy témával kapcsolatban.
Lefordítva magyarra, egy-egy weboldalt hány Facebook bejegyzés linkel meg, és ezek a bejegyzések hány megosztást és hány lájkot kaptak? Ha a közösségi médiában népszerű egy weboldal, amiről sokan beszélnek, amit sokan kedvelnek, az annak is értékes tartalmat szolgáltathat, aki a Google-ban keres egy-egy szolgáltatásra vagy termékre. Teljesen logikus gondolkodásmód, és egyre kevésbé manipulálható, így nem véletlen vette be a Google a rangsorolási elvek közé a közösségi médiát.

Facebook statisztika

Mekkora a Facebook ereje?

2014-ben már több, mint 4,4 millió magyar van jelen a Facebookon. Ennek egyik fő oka, hogy a háztartások 72%-a van ellátva valamilyen módon internettel. Ez szerintem kellően pontos válasz a kérdésünkre, miszerint mekkora a Facebook ereje? De a Facebook ereje attól függ igazán, hogy az Ön vállalkozása milyen módon aknázza ki a Facebookban rejlő lehetőségeket. Rendszeres tartalommegosztással tisztelje meg követőit, és havonta áldozzon fizetett kiemelésekre. Mik ezek a fizetett kiemelések? Egy-egy megosztott tartalom meghatározott összegért eljuttatható egy-egy célcsoport üzenőfalára, akkor is, ha azok nem lájkolták még az oldalt.

Íme egy kis javaslat csomag, amiket ha megfogad, nem nagyon foghat mellé:

  • rendezzen rendszeresen nyereményjátékokat,
  • havonta végezzen fizetett "kiemeléseket",
  • ne nyomuljon, a publikált tartalmak csupán 10%-a legyen ajánlat, termékpromóció,
  • ne hektikusan, hanem egyenletesen frissítse a Facebook oldalát.

Mekkora a Facebook ereje? Attól függ, hogyan aknázza ki a benne rejlő lehetőségeket!

Hogyan válhatunk sikeressé a Facebookon?

Két gyakran elkövetett hibával találkozhatunk egy-egy Facebook oldalon. Vagy nem építik, nem gyarapítják folyamatosan az értékes, aktív követők számát és tartalmukat csak azoknak jelenítik meg, akik már követik őket. Vagy a másik lehetőség, ami igazán nagy felelőtlenség, amikor csak folyamatos növekedésre törekszenek, így megfeledkezve azokról, akik már hónapok, sőt, évek óta érdeklődnek a Facebook-oldaluk iránt.

Mindkettő komoly nehézségeket okozhat, hiszen jelentős mennyiségű értékes látogatót, vásárlót, ügyfelet veszíthetünk. Legyünk tudatában: a sikerhez vezető úton egyszerre kell a minket már ismerő közönségnek szóló érdekes, izgalmas, vicces tartalmat közvetítenünk folyamatosan; és egyszerre kell eddig kiaknázatlan területeken újabb és újabb kedvelőt vonzanunk. Törekedjünk az értékes és igényes tartalomra és olykor indítsunk egy-egy nyereményjátékot, emeljünk ki egy-egy bejegyzést. Ha bármelyikkel leállunk, akkor Facebook-oldalunk gyakorlatilag meghal versenytársaival szemben!

Facebook siker recept

Várjunk-e csodát a Facebooktól?

Sok vállalkozó tévesen hisz abban, hogy csodát várhat, ha a közösségi médiában megjelenik. Ki kell ábrándítanom ezeket a vezetőket, azonnali hatást nem érhetünk el a közösségi médiával. A Facebook inkább stratégiai elem, mintsem taktikai, azaz a befektetett munka és pénz csak később térül meg. A bizalmat építeni kell, megvenni nem lehet!

A közösségi média csupán egy eszköz. Mint minden eszközt lehet jól és rosszul is használni, de egyetlen eszköz sem képes önmagában csodákra! A vállalati Facebook oldal egy vállalati kommunikációs rendszer egyetlen része csupán. Mit sem ér egy profi üzleti honlap, esetleg egy blog, vagy egy igényes webáruház nélkül. A sikerhez azonban még ez sem elegendő, meg kell vizsgálni a látogatók mozgását is, mire harapnak, mivel érünk el nagyobb eredményt. Ebben segít a weboldal analitika.

Tehát Üzleti Honlap + Közösségi Média + Web Analitika + Releváns Online hirdetések = SIKER.

A Facebook csak része, de nem önmagában a siker kulcsa!

Árajánlatkérés
FACEBOOK RAJONGÓI OLDAL

kötelezettség nélkül, csupán 2 perc az egész

Általános adatok

Kérem adja meg a nevét.
Kérem adjon meg egy valós emailcímet.
Kérem adja meg a telefonszámát.
Kérem adja meg a város vagy település nevét.
Kérem válasszon egy elemet a listából.

Vállalkozás adatai

Kérem adja meg a vállalkozás vagy szervezet nevét.
Kérem adja meg a vállalkozás profilját.
http://
Kérem jelenlegi honlapjának címét "http://" nélkül és megfelelő domain végződéssel (.hu, .com ...stb.) adja meg.

Szolgáltatások

Honlapkészítés


Honlapkészítés

Meglévő honlap felújítása

Honlapszöveg írás

Googlebarát, biztonságos tárhely

Domain név

Levelezési szolgáltatás (SMTP, webmail)

Marketing


Keresőoptimalizálás - Google első oldal, fizetési garanciával

Google AdWords hirdetési kampányok

YouTube hirdetési kampányok

Facebook rajongói oldal kezelés

Facebook kampány- és hirdetéskezelés

Minicards megjelenés csak Hajdú-Bihar megyében

Ételfotózás, termékfotózás

Telephelyfotózás, járműpark fotózás

Cégarculat fotózás modellekkel

Webanalitika

Egyéb információk (nem kötelező) és elküldés

Maximum 15 fájl csatolására van lehetőség, melyek egyenként nem lehetnek nagyobbak, mint 1.00MB. A következő fájlkiterjesztések engedélyezettek: doc, docx, odt, ods, odp, rtf, txt, xls, xlsx, pdf, jpeg, jpg, png
Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatotKérem fogadja el az adatvédelmi nyilatkozatot.

Általános adatok

Kérem adja meg a nevét.
Kérem adjon meg egy valós emailcímet.
Kérem adja meg a telefonszámát.
Kérem adja meg a város vagy település nevét.
Kérem válasszon egy elemet a listából.

Egyéb információk (nem kötelező) és elküldés

Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatotKérem fogadja el az adatvédelmi nyilatkozatot.
Google ügynökség honlapkészítés debrecen

Marketing

Hasznos & Érdekes