Hozzon létre olyan precízen célzott hirdetést, amilyet még egy mesterlövész is megirigyelne!

Retargeting, avagy hagyjon fel a költséges, mindenkinek megjelenő hirdetésekkel!

Facebook vállalati oldal

Ismerje meg az egyik leghatékonyabb hirdetési formát a Facebook világában, a retargetinget!

A retargeting lényege

Ügyfeleink email címei, telefonszámai, vagy Facebook felhasználói azonosítói alapján hozunk létre egy célközönséget. A hirdetésünket ennek a célközönségnek fogjuk megjeleníteni. Láthatjuk, hogy ehhez szükségünk van egy már meglévő adatbázisra, ami tartalmazza az ügyfeleink, érdeklődőink elérhetőségét valamilyen formában.

A retargeting lista

A listán szereplő emberek közül sajnos nem lehet mindenkit elérni. Elképzelhető, hogy valaki egy másik email címmel regisztrál a Facebookra, és nem azzal, amelyikről Önnek tudomása van. Ezért a legmegbízhatóbb elérhetőség ilyen szempontból a Facebook felhasználói azonosító.

Ha feltöltöttük az ügyfél adatbázisunkat, akkor a Facebook megnézi, hogy a listán szereplő emberek közül hányat fog elérni a hirdetésünk. A tapasztalatok azt mutatják, hogy megközelítőleg az emberek 50%-át tudjuk elérni. Itt fontos megjegyezni azt, hogy minimum 100 felismert adat szükséges a használathoz.  

Szabja személyre hirdetését!

Ha még nem kezdte el gyűjteni ügyfelei elérhetőségeit, akkor feltétlenül kezdje el! Sőt, a gyűjtésen felül célszerű egymástól minél jobban elkülöníthető csoportokra felosztani az embereket. Ezáltal a hirdetéseit még jobban személyre tudja szabni! Ha jól ismeri a saját vevőit, akkor olyan gondolatolvasó hirdetésekkel tud nekik kedveskedni, amit kénytelenek lesznek egy vásárlással meghálálni.

Aggodalomra semmi ok, ugyanis ezzel a hirdetési módszerrel semmilyen adatvédelmi szabályt nem szeg meg!


Mi a különbség a remarketing és a retargeting között?

Ha remarketinget akarunk alkalmazni, akkor szükségünk van egy honlapra. A honlap forráskódjába beágyazunk egy kódot, aminek a segítségével megcímkézzük a látogatókat.


Retargeting esetében nem honlapra, hanem egy adatbázisra lesz szükségünk, ami tartalmazza az ügyfeleink, érdeklődőink elérhetőségeit. Ilyen elérhetőség lehet például email cím, telefonszám vagy akár Facebook felhasználói azonosító. 

 

 

 

Google ügynökség honlapkészítés debrecen

Marketing

Hasznos & Érdekes