A blogok marketingereje

A blogok készítése nagyban építi a látogató bizalmát, de nem utolsó szempont az sem, hogy jelentős eszköz a keresőoptimalizálás területén is.

Szövegírás honlapra és blogokba

Blogok vállalkozásoknak: erőt és bizalmat generál, márkaépítésnél elengedhetetlen

Egy blogbejegyzésben egy-egy apró témát szépen ki lehet fejteni, ami azt erősíti az olvasó szemében, hogy az adott vállalkozás a terület szakértője.


A HubSpot 2011-es adata szerint Önnek blogolnia kell. A felmérésükben az áll, hogy négyszer több megkeresést kapnak az olyan cégek, amelyek egy olvasmányos szakmai blogot vezetnek. Magyarul: ha Ön nem blogol, akkor azonnal hátrányba kerül a piacon és 4-szer kevesebb potenciális ügyfél keresi fel.

Miért van ez?

A mindenható információ

Az emberek szomjazzák az érdekes történeteket, és a célpiacának ezt meg tudja adni. De nemcsak a történetekre vagyunk kíváncsiak, hanem bizony vannak problémáink, amiket muszáj megoldanunk. Például füvet akarok nyírni (vagyis nem akarok, csak muszáj), a fűnyíróm viszont állandóan lefullad. Rákeresek a neten, hogy hogyan tudom ezt megoldani.

Ha Ön fűnyírókat és kerti szerszámokat árul… és… van egy blogja is, akkor segíthet nekem. Ír egy bejegyzést arról, hogy miért szokott lefulladni egy fűnyíró (mert eltömődött fűvel), hogyan tudom szétszerelni, mivel tudom a legjobban kitisztítani, hogyan rakjam össze. Csupa hasznos tipp. És én ezt meg fogom találni, hiszen ez a problémám, erre kerestem rá. Elolvasom, kipróbálom, megcsinálom. Ön megoldotta a problémámat, és ezért hálás vagyok.
Tehát ha kerti szerszámokat szeretnék venni, akkor kihez fogok fordulni?

Igen, Önhöz.

blog - a mindenható információ

Szakmaiság

Amit most leírtam, az pontosan megmutatja, hogyan tudja Ön piacvezetőnek és szakembernek pozicionálni magát. Úgy, hogy megmutatja, hogy tényleg az. Mert odajöhet nekem a szomszéd, hogy mennyire nagyon ért a fűnyírókhoz. De csak akkor hiszem el neki, ha be is bizonyítja.

Keresőoptimalizálás

A Google pedig pontosan tudja, hogy az én problémámra az Ön cikke jelenti a megoldást (hiszen a releváns találati oldalon dolgoznak több mint egy évtizede). Nem a kulcsszavak és nem az ész nélküli linképítés növeli egy cég láthatóságát, hanem a hasznos tartalom. Ez pedig blogbejegyzéseket jelent.

A piac élén

És mire jó még a blog?
Például bemutathatja nekem a legújabb fűnyírókat. Micsoda szénszálas vázak és űrtechnológiával készített pengék! Mondja el nekem a legújabb híreket, és el fogom hinni, hogy Ön a piacvezető – hisz ki más értesülne ezekről legelőször, mint a piacvezető?

Ha pedig úgy dönt, a blogbejegyzések fontosak honlapja életében, érdemes azt is elolvasnia, hogy mi a szövegírás 4 legnagyobb hibája, és hogyan válhat Önből még jobb szövegíró!

Google ügynökség honlapkészítés debrecen

Honlapkészítés

Hasznos & Érdekes