Időpontfoglalás DEMO generálás
A Talizmán online időpontfoglaló rendszer nagyon sok szolgáltatást támogatni tud, a teljesség igénybevétele nélkül íme néhány példa:
... és még nagyon sok más vállalkozás számára
Adminisztráció: szinte nulla!
A vendégek könnyen foglalnak önállóan és ugyanilyen könnyen mondják le, ha valami közbejön. Így az adminisztráció szinte nulla!
Több telephely, több dolgozó: nem gond
Több telephelyet és több dolgozót is kezelni tud a rendszer.
Digitális naptár
A törléseket nem kell áthúzogatni, kiradírozgatni. Mindig átlátható és napra kész, ellenben a papír alapú naptárakkal.
Egy felület mindent visz
Nem kell egyszerre facebook üzenetekre, tiktok üzenetekre, emailekre és telefonhívásokra figyelni, valamennyi csatorna egyetlen helyre tereli a látogatót, és ott önállóan lefoglalja a neki tetsző szabad időpontját.
A konkrét csomagot foglalják le
Nem csak egy szolgáltatásra (pl. portré fotózás), hanem a konkrét csomagra (üzleti portré fotózás) foglal a vendég, ha így szeretnéd.
Elfelejtett időpontok: soha többé
Email és sms értesítést is küldhet a rendszer a vendégnek a foglalás napján, így kizárt, hogy kimenjen a fejéből a foglalása.
Rugalmas árazás
A kicsiknek olcsóbb, a nagyoknak drágább. Mindenkit ideálisan szolgál ki!
A Talizmán online időpontfoglalási rendszer lehetővé teszi, hogy telephelyeket, szolgáltatásokat, szolgáltatás csomagokat és munkatársakat kezeljünk időbeosztással amiket online tudnak foglalni a látogatók.
Több telephely kezelése, képpel, leírással
Az időpontfoglaló rendszer több telephelyet képes kezelni, így a látogató a számára legideálisabb helyszínre foglalhat online időpontot. Emiatt gyakorlatilag ez egy központi időpontfoglaló rendszer.
Szolgáltatás telephelyhez rendelése képpel, leírással
A telephelyekhez szolgáltatásokat lehet rendelni. Előfordulhat, hogy egy-egy telephelyen más fajta szolgáltatások foglalhatóak be.
Szolgáltatáshoz több csomag rendelése naptár színnel,
képpel, leírással, árral, időtartammal stb.
A szolgáltatások alá különböző csomagokat fel lehet rögzíteni. Ezekhez a csomagokhoz rendelhető ár, időtartam illetve, hogy mely munkatársak végezhetik ennek a csomagnak a nyújtását. Például masszázs szalon esetében a páros masszázsra lehet időpontot foglalni, de ez lehet alapcsomag és prémium csomag. Az utóbbinál például pezsgő bekészítés, egy kis jakuzzis lazítás és része a szolgáltatásnak. Ez ugye mind árban, mind időben eltérhet az alapcsomagtól.
Kétszemélyes szolgáltatás (pl páros masszázs) esetén
a látogató ki tudja választani a két munkatársat
Nem ismerünk olyan másik online időpontfoglaló rendszert, ahol megoldották, hogy a páros szolgáltatáshoz a munkatársakat is ki lehessen választani a foglalási folyamat részeként.
Több munkatárs rögzítés naptár színnel,
képpel, rövid bemutatkozással, munkarenddel
A foglalási rendszer naptár nézetében akár munkatársanként, akár csomagonként lehet színezést beállítani a gyors átláthatóság kedvéért. A munkatársakat fotóval, bemutatkozással, telefonszámmal lehet rögzíteni, így egy hitele, átfogó képet kap a látogató a választás előtt.
Előleg fizetés ki-be kapcsolása csomagonként
Az időpontfoglaló rendszer kezeli az előleg online fizetési lehetőségét. Beállítható központilag, hogy kérjen-e előleget a vendégektől a rendszer, ami akár szolgáltatásonként módosítható, akár az előleg mértéke, akár az, hogy kérjen-e előleget foglaláskor.
Online kártyás fizetés (BARION)
Lehetőség van online bankkártyás fizetésre, előleg bekérésre az időpontfoglaló rendszeren keresztül a foglalás befejezésekor.
Automata és manuális beosztás kezelés
Ha beállítjuk az alapértelmezett időbeosztást (lehet páros és páratlan hetes is a beosztás) az egyik munkatárshoz, ezt fogja alapul venni az időpontfoglalási rendszer mindaddig, amíg foglalható előre időpont. Természetesen bármelyik héten bele lehet nyúlni és változtatni a beosztáson, esetileg, helyileg, de akár a sablon is módosítható.
Lemondás engedélyezése / tiltása
Beállítható, hogy egy lefoglalt időpont lemondható-e illetve, ha igen, akkor meddig? Pl. a szolgáltatás napja előtt 8 órával (az időt te adod meg) már nem lehet lemondani a foglalást. Ez fontos érdekvédelmi opció, hiszen pl a fizetett előleg visszafizetése már nem kell megtörténjen, ha nem jelenik meg az ügyfél lemondás nélkül. Ezt az ÁSZF-ben is fontos lesz rögzíteni! Legyen az fodrász, a kozmetikus, a masszőr vagy a fotós aki rendelkezésre áll a foglalt időpontban, amit már nem tudna másnak kiadni, ha 1 órával előtte valaki lemondja az időpontfoglalását.
Legkorábbi és legkésőbbi foglalható időpontok beállítása
Az online időpontfoglalási rendszer lehetőséget ad a foglalások időbeli korlátozására. Ez annyit jelent, hogy beállítható, hogy mi a legkorábbi és mi a legtávolabbi időpont, ami foglalható. Nem minden szolgáltató örül annak, ha 8 hónapra előre valaki lefoglal egy időpontot, mert annyira nem lát előre (nyaralás tervezése, egyéb kényszer távollét, stb). Így megadható a rendszerben, hogy pl 2 hónapnál nagyobb időtávra nem lehet foglalni. Ugyanez igaz a legkisebbre is. lehessen-e foglalni 1 perc múlva, vagy pl csak egy óra múlva vagy akár csak a holnapi napra engedjen foglalást a rendszer?
Foglalások kézi / automata jóváhagyása
A beérkező foglalásokat automatán is jóvá lehet hagyatni az időpontfoglalási rendszerrel, így minden beérkezett foglalás jóváhagyva érkezik be. De arra is van lehetőség, hogy emberi jóváhagyás nélkül a foglalás ne legyen éles. Ez csak megjelenítésben jelent különbséget, a naptár nézetben. Az előleget ugyanúgy bekéri a rendszer (ha be van állítva) és az időpont is foglalttá válik.
Munkán kívüli napok kezelése (nem foglalható napok, pl szabadság miatt)
Az időpontfoglaló rendszer naptár nézetében gyorsan és egyszerűen lehet olyan napokat rögzíteni, amikor nem foglalható valakihez időpont. Akár random dolog miatti szabadság, vagy betegszabi, egyéb ügyek miatt lehet kivenni egy-egy teljes napot. Arra is van lehetőség, hogy ne egy egész napot, csak meghatározott időintervallumot jelöljön be a munkatárs, úgymond “szünetet”. Ez akkor lehet ideális, ha 13.00 órára van foglalása, majd a következő foglalt időpontja 16:00 óra. Amennyiben a kettő között kiugrana egy banki ügyet elintézni, akkor beteheti ezt az időszakot szünetre, így ekkorra már nem érkezhet újabb foglalás, ami bekavarna a napirendjébe.
Feketelista
A következő két feketelista verzióból választhatunk: a tiltott ügyfeleket vagy nem engedi foglalni (HARD FAIL) vagy enged foglalni de megjelöli a foglalásokat (SOFT FAIL). A rendszer mindkét esetben automatán is tud tiltani amennyiben úgy érzékeli, hogy ugyanaz a személy próbál foglalni akit már kitiltottunk.
Több csomag foglalási lehetősége egy rendelésben (egy szolgáltatáson belül)
Az időpontfoglalási rendszer lehetővé teszi azt, hogy a látogató több csomagot is betegyen a kosárba és így foglaljon időpontot. Ez masszázs szalonban, barber shopok esetében vagy kozmetikusnál nem ritka eset, hogy egymás után több szolgáltatást is kér a vendég.
Helyiségkezelés (egy telephelyen belül egy-egy helyiség foglaltságának figyelése)
Több szolgáltatónál van olyan helyzet, hogy egy bizonyos szolgáltatást többen is végezhetnek, de gép csak egy van hozzá, így az adott szolgáltatást nem tudják párhuzamosan végezni a kollégák. Ezt úgy kezeli az időpontfoglaló rendszer, hogy ezt a gépet “helyiségként” kell felvenni (jó eséllyel külön helyiségben is van üzemeltetve). Így tudjuk figyelni a helyiség foglaltságát, azaz bárkihez is foglalja a látogató az időpontot, mindig vizsgálva lesz az adott helyiség aktuális foglaltsága és csak az így szabad időpontokat ajánlja ki a rendszer. Orvosi rendelőkben ez gyakori jelenség, ezért jól funkciónál a talizmán, mint kiváló orvosi időpontfoglaló rendszer, rendelők számára.
Munkatárs vagy helyiség naptár nézet
A foglalt időpontokat naptár nézetben lehet megtekinteni. Ez beállítható munkatársanként és helyiségenként is, ahogy megfelelőbb. Beállítható továbbá, hogy a hétből hány napot mutasson egyszerre és mely munkatársak/helyiségek jelenjenek meg a belső foglalási naptárban.
Online és offline foglalások rögzítése
Az időpontfoglaló rendszerbe nem csak az online foglalások futnak be, hanem kézzel is rögzíthető foglalás, ami pl. telefonon érkezik be. Online időpontfoglaló rendszer orvosi rendelőknek, barber shopoknak, fodrászoknak, masszázs szalonoknak, kozmetikusoknak és fotó stúdiók számára könnyíti meg valamennyi foglalás egy helyen kezelését.
Központi időpontfoglaló rendszer
Mivel több telephelyet, több munkatársat és több szolgáltatási csomagot is rugalmasan kezel a rendszer, ezért nagyobb hálózatok számára központi időpontfoglaló rendszerként is megállja a helyét.
Itt tekinthető meg néhány használatban lévő Időpontfoglalás modulunk:
A rendszerünk generál neked egy DEMO felületet, csak néhány adatot kell megadj hozzá. A kitöltés után 2 percen belül automatizált emailben küldjük ki a hozzáféréseket. Az alábbi űrlap kitöltése kell hozzá.
Időpontfoglalás DEMO generálás
Bemutatjuk az időpontfoglaló rendszer teljes funkcionalitását és a felületének felépítését, logikáját ezen a részletes oktató videón. Készíts be egy kávét, dőlj hátra és engedd, hogy bemutassuk a rendszerünket.
Néhány kattintással megtudhatod mennyibe kerül neked havonta a Talizmán online időpontfoglalási rendszer hazsnálata. A díj függ a munkatársak számától, a telephelyek számától, illetve, hogy szeretnél-e helysiégfigyelést.