Google keresőoptimalizálás árak, linképítés marketing

A Google felállított egy szempontrendszert, ez az alapja a honlapok rangsorolásának a találati listáján. Ez a szempontrendszer folyamatosan változik, és a Google által szigorúan féltett recept, így senki nem ismeri pontosan. Tapasztalataink azonban vannak, minden marketing szakértő a saját receptje alapján dolgozik.

Nem az az igazi jótétemény, ha megosztjuk embertársainkkal a gazdagságunkat, hanem az, ha feltárjuk előtte a sajátját!

A keresőoptimalizálás során feltárjuk a honlapodban rejlő marketing lehetőségeket, hogy honlapod a te vállalkozásod gyarapítsa, sikerét gazdagítsa!

technikai seo szakember keresőoptimalizálás árak debrecen
tartalomírás seo keresőoptimalizálás árak debrecen szemlélettel
linképítés-SEO google keresőoptimalizálás árak debrecen részeként

A keresőoptimalizálás lényege és marketing célja

A sokak által csak SEO rövidítéssel emlegetett keresőoptimalizálás egy mozaikszó: a SEO a Search Engine Optimization rövidítése, melynek jelentése: Keresőmotor optimalizálás. Ahhoz, hogy megértsük a keresőoptimalizálás titkát, először meg kell érteni a Google gondolkodásmódját és a Google célját, ugyanis ha ennek megfelelünk, akkor megfejtjük a keresőoptimalizálás lényegét. Csak így tudjuk a saját marketing céljainkat hozzárendelni. 

A Google a világ legnagyobb keresője
Ezt mindenki tudja, de van egy ennél is fontosabb tény: mindent megtesz azért, hogy az is maradjon! És ez itt a kulcsa a keresőoptimalizálásnak. 1998-ban néhány kereső, többek között a Netscape, az Altavista és a Google próbálta az internetes tartalmakat feltérképezni és kulcsszavas keresés segítségével megtalálhatóvá tenni. A látogatók azt a keresőt használták szívesen, amelyik az aktuális keresésnek leginkább megfelelő honlapokat dobta fel. Ebben a versenyben a Google keresőmotorja bizonyult a leghatékonyabbnak. Ahogy nőtt a piaci részesedése, úgy finomította a keresési szabályait, rangsorolási elveit, hogy megtartsa és tovább növelje a népszerűségét. Ebben rejlik a marketing ereje is. 

A Google titka
Ezt a kis történelmi kitekintőt azért tartottam fontosnak felvezetni, mert ahhoz, hogy megfeleljünk egy rendszernek, előtte meg kell ismerjük azt. A Google ereje abban rejlik, hogy releváns találatokat ad a látogatóknak. Ezért szeretik használni sokan, nagyon sokan. Ha tehát ez az ereje, akkor a rangsorolási elvekben is a látogatók szempontjait veszi figyelembe. Te milyen honlapokat nézegetsz szívesen? Olyanokat, amik jó minőségűek, böngészőfüggetlenek, gyorsan betöltődnek, nincsenek rajta felesleges, felugró ablakok, hasznos és érthető információkat tartalmaznak, és valóban arról szólnak, amit kerestél.

A keresőoptimalizálás célja
Az, hogy mi a célja a keresőoptimalizálásnak, egy végtelenül egyszerű kérdés, amire egy hasonlóan egyszerű választ lehet adni: az, hogy a weboldalad elől legyen a számodra legfontosabb keresőszavakra. Tehát kizárólag marketing célja van. Ezt megcsinálni viszont már messze nem olyan egyszerű. Néhány fontos feltételnek egyszerre kell teljesülnie ehhez az eredményhez, vagy mondjuk úgy célhoz. Ezeket fogjuk most bemutatni, azaz nézzük végig a keresőoptimalizálás elemeit.

keresőoptimalizálás debrecen árak

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás garanciával, linképítés marketing, SEO szövegírás

Árajánlat kérése

A keresőoptimalizálás elemei

A Google keresőoptimalizálás több elemből áll. Mielőtt azonban belevágunk, érdemes felmérni a saját piacunkat, azaz megvizsgálni a konkurencia erejét, hiszen így kapunk pontos képet róluk, ami a mi marketing stratégiánk alaja lesz. Egy SEO Audit illetve egy alapos konkurencia vizsgálat fényt deríthet arra, hogy pontosan mivel, azaz milyen konkurens marketing stratégiával is állunk szemben.

keresőoptimalizálás debrecen
árba: Google keresőoptimalizálás marketing elemei

Konkurencia vizsgálat, SEO Audit
Fényt derít arra, hogy a konkurenseink pontosan mivel hódították meg a piacot, mit tettek azért, hogy ők vannak most elől a Google keresőben? Milyen fejlett a kereső marketing náluk? Mit kell neked tenned, hogy megelőzd őket, mekkora fába vágod a fejszédet? Mekkora marketing feladat áll előtted, ha meg akarod őket előzni, és milyen büdzsé kell hozzá? Enélkül nem érdemes belevágnod, mert zsákutcákba is öntheted a pénzed. Én hosszú útra GPS-el szeretek elindulni, hogy az időm és az energiámat optimálisan használjam fel. A keresőoptimalizálás GPS-e a SEO Audit és konkurencia elemzés!

SEO Audit és konkurencia elemzés

keresőoptimalizálás megkezdéséhez

SEO Audit érdekel

A Google keresőoptimalizálás első eleme:

A technikai beállítások (speed, szabványosság, UX)

A részletekbe teljes mélységgel belemenni most nincs lehetőség, de néhány támpontot tudunk adni a weboldal keresőoptimalizálás technikai, azaz programozási minőség javításáról. Honlap és honlap között óriási a különbség. Ezért a Google sok-sok paramétert vizsgál, így egyértelmű rangsort tud felállítani. A honlapon belüli technikai tényezők vizsgálata az egyik értékelési szempont. Ezek elsősorban programozási kérdések, éppen ezért a keresőoptimalizálás szolgáltatás ezek orvoslását nem szokta tartalmazni (mivel ez programozói feladatkör), azonban részletes feladat listával tudja a SEO szakember segíteni a programozók munkáját.

A programozás minősége - szabványosság
A keresőoptimalizálás egyik meghatározó témaköre tehát a programozás minősége. A honlapkészítés egyik leggyakoribb nyelve a HTML. Ennek léteznek szabványai. Azok a honlapok kapnak nagyobb bizalmat a Google-keresőtől, amelyek ezeknek a szabványoknak megfelelnek, azaz hibátlan (vagy közel hibátlan) a programozásuk. Ennek ellenőrzése egyszerű, ezt te magad is meg tudod tenni.

Ellenőrizd le, hány programozási hiba van a weboldaladon:
http://validator.w3.org

A honlap sebessége - pagespeed
A keresőoptimalizálás másik mérhető tényezője a honlap sebessége. A Google kifejlesztett egy olyan eszközt, amivel mérni tudja a honlap sebességét. Ez nem azt jelenti, hogy milyen gyorsan tölt be a weboldalad, hanem azt, hogy vajon minden olyan technikai megoldást bevetettél-e, amivel lecsökkentheted az oldal betöltési időt. Így ez inkább egy szintjelző, mintsem egy időmérő eszköz. Az elemzés végén nem csak egy számot mutat, hanem ajánlásokat is felsorol a sebesség javítására. Érdemes ezeket is megfogadni, és egy SEO szakember bevonásával elvégeztetni ezt a javítás listát a programozóddal. Gondolom azt nem kell külön kifejtenem, hogy a Google saját eszközének megfelelni a keresőoptimalizálás első számú irányelve. 85/100 érték felett már azt mondhatjuk, hogy a sebesség megfelelő.

Ellenőrizd le, milyen gyors a weboldalad:
Google Pagespeed eszköz


A Google keresőoptimalizálás második eleme:

A tartalom (on-page seo)

Számos további érték, beállítás és formázás szerepel a rangsorolási szempontok között, melyek kényes egyensúlya adja a honlap minőségét a Google szemében, így a keresőoptimalizálás sikerét. Ez már a weboldal marketing része. Az “on-page seo”, azaz a honlapon belüli keresőoptimalizálás része egy másik fontos tényező is, a tartalom. Néhány fontos szempont, aminek meg kell felelnie a honlap tartalomnak. Fontos, hogy a tartalom a témáról szóljon, kellő terjedelmű legyen és ami a legfontosabb: mindig eredeti legyen.  A tartalom marketing a látogatónak szóljon, legyen érdekes, hasznos, de a Google számára is vonzó kell legyen. A keresőoptimalizálás árak egyik leghúzósabb eleme a szövegírás lehet, amit meg is úszhatsz, ha te magad írod meg a SEO-s marketing szövegeket. 

A honlap szöveg legyen eredeti
Egyedi tartalom az, amit nem máshonnan másolsz össze, hanem Te írod meg, vagy megbízol egy szövegírót. Az eredeti, egyedi tartalmat a Google alapszintű követelményként határozza meg és marketing szempontból is elemi követelmény. Gondolj bele, ha minden weboldalon szóról szóra egyforma tartalmakat olvasnánk (azaz copy-paste megoldással szaporodnának a weboldalak), értelmét veszítené az Internet, hiszen mindenhol betűről betűre ugyanazt olvasnánk, így a verseny és a marketing szavak kiüresednének. Ennek szabott gátat a Google, azt akarta elérni, hogy legyenek önálló mondanivalók, legyenek saját gondolatok. A Google piacbarát, így vesd be magad, és alkoss szöveget a saját marketing célod megvalósítása érdekében. 

A honlap szöveg legyen releváns
A honlap tartalma szóljon arról, amire keresett a látogató. Ez azt jelenti, hogy azt a kulcsszót vagy kulcsszavakat el kell helyezni a honlap szöveges tartalmában néhányszor, természetes módon. Címekben, leírásban egyaránt. Ez az, amit a Google figyel, és csak akkor lehetsz releváns, egy keresőszóra, ha az néhányszor szerepel a szövegben. Az ideális kulcsszó sűrűség: 2% körül mozog.


A honlap szövege legyen kellő terjedelmű
Ha a fenti két feltétel teljesül, még nem biztos, hogy megfelelő a tartalmunk. Ugyanis ha írunk 3 sort, ami egyedi és valóban a kulcsszóról szól, attól még nem lesz kiemelkedően jó szöveges tartalom a Google szerint. Mennyi is akkor a megfelelő szöveg mennyiség keresőoptimalizálás szempontjából? Erre van egy nagyon jó módszerünk. keress rá a Google keresőben a kulcsszavadra, és nézd meg, hogy ki az első helyezett a találati listán. Kattints rá, és máris megvan a válasz, legalább ennyi szöveges tartalomra van szükség, amennyit az első helyezett írt. Azt biztosan megfelelő mennyiségnek tekinti a Google.

Tehát most már tudjuk, nem is olyan egyszerű ez a dolog. Megfelelő mennyiségű, minőségű egyedi tartalommal kell jönni, ami érdekes, szakmai, hasznos, és kellően színesen is van megírva, mert unalmas száraz rizsát kevesen olvasnak szívesen. Ehhez már valóban szükséged lesz egy SEO szakember vagy egy szövegíró támogatására. Ezzel is számolj, amikor a keresőoptimalizálás költség kalkulációkat végzel. Néhány fontos beállítás, amit használni kell a tartalmak feltöltésekor.

META adatok a weboldaladon
Három META adatból az első kettőt nagyon fontos megfelelően használnod. A legtöbb tartalomkezelő rendszerben (ez a honlapod admin felülete, a CMS), elérhető azaz opció, hogy egy aloldaladnak meg tudod adni a META Title és a META description adatait. Ez egy-egy mező szokott lenni. Van még ott egy olyan is, hogy META keywords, csupán a teljesség igénye miatt ezt is ki szoktuk tölteni, de a Google már ezt nem veszi figyelembe. Nagyon fontos, hogy releváns legyen az összes META adat a honlapod tartalmával, és ha lehet a legfontosabb kulcsszavakkal kezdődjön, de olvasható, természetes módon, ne halmozva, igénytelenül. A META description akkor jelenik meg a találati listán, ha tartalmazza a kulcsszavadat (lehetőleg elől). Ugyanis a META adatokat látni fogja a látogató, mutatom is, a lenti képen, hogy hol.

keresőoptimalizálás debrecen google meta adatok

ábra: a Google találati listáján megjelenő META adatok

Címsor formázások a honlap szövegén
Ahogy egy könyvnek, egy jó szöveges tartalomnak is vannak tagolásai. Főcíme, fejezet címe, és esetleg alfejezet címe. Ezeket be tudod és kell is állítani a honlapszöveg véglegesítésekor. Úgy találod meg a CMS rendszerekben, hogy head1, head2, head3, vagy rövidítve H1, H2, H3. A H1 a főcímet jelöli, abból mindig csak 1 lehet, hiszen egy könyvnek is egyetlen címe van, ellenben a fejezetcímekkel, vagy az alfejezet címekkel. A H2 a fejezetcím, a H3 az alfejezet cím, és így mehet lefele H6-ig. Törekedj arra, hogy néhány címben lehetőleg el legyen helyezve a kulcsszavad. Azért ezt se vidd túlzásba.

Képaltok használata
Szintén beállítható a legtöbb CMS felületen egy feltöltött kép alternativ szövege. Ez arra szolgál, ha nem tölthető be a fotó, akkor az alternatív megjelenése, a szöveg kerül a látogató szeme elé. Így ez is legyen értelmes, nem kulcsszóhalmozott szöveg. Egyébként a gyengénlátók felolvasó gépe úgy tudom szépen felolvassa a kép alternatív szövegét azaz a “képalt.”-ot, így rájuk tekintettel tényleg legyen egy szép leíró mondat ez a tartalom.

Ezt a három beállítást (és még azért van emellett 1-2, amit el kell végezni) biztosan meg fogja csinálni a SEO szakember, ha rá bízod a weboldaladat, azonban a munka költséggel jár, így az árajánlat értelmezésekor kérdezz rá, hogy a keresőoptimalizálás árak tartalmazzák-e ezt a műveletet is? Ez egy webáruház keresőoptimalzálás esetén akár egy komolyabb tétel is lehet, ha mondjuk 17.000 terméknél kell elvégezni. Egyébként sok minden automatizálható, de ahhoz meg a programozó fog kelleni.

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás fizetési garanciával, linképítés, SEO szövegírás

Árajánlat kérése

A Google keresőoptimalizálás harmadik eleme:

A linképítés (off-page seo)

A keresőoptimalizálás nem csak a jó programozási minőségű és egyedi tartalmakkal felvértezett honlapon múlik. Kétségtelen, hogy ezekkel már azért elérhetjük az erősebb középmezőny pozícióját. De a célszalag átvágásához ez nem mindig elegendő. Azok a honlapok, amiket más honlapokon is ajánlanak a látogatók, biztosan remek tartalommal, és még jobb szolgáltatásokkal/termékekkel rendelkeznek. Ezért a Google másik keresőoptimalizálási eleme az ajánlás, vagy külső hivatkozás. Ezt hivatott segíteni az egyik - sokszor önállóan is megtalálható - keresőoptimalizálás szolgáltatás, a linképítés. A jó minőségű linkek sok esetben nincsenek ingyen, így a keresőoptimalizálás költség számításokba, illetve a büdzsébe erre is kell hagyni egy kis keretet.

Nézzük a buktatókat:
Csak a follow linkek érnek valamit. Előfordulhat, hogy bár szemmel látjuk, hogy egy link ránk mutat, azonban ha a háttérben úgy állítják be, hogy azt ne kövesse a Google, azaz ne nézhesse meg milyen oldalra is mutat, akkor nem fog igazán sokat érni a linképítés stratégiánkban. Ezért azt ellenőriznünk kell, hogy az adott link follow-e? Egy SEO szakember első dolga ezeket a linkeket ellenőrizni.

Kerüld a spam-et , azaz a linket tartalmazó szövegünk is legyen eredeti és kerüljük a másolást. Az nem fog működni, hogy 10 katalógusba úgy helyezel el linkeket, hogy copy-paste módszerrel mind a 10-ben pontosan ugyanazt a tartalmat helyezed el. Így gyakorlatilag hatástalanítod a linképítés erejét. Kizárólag egyedi tartalmakból mutasson rád link! Nah, de nézzük meg a lehetőségeket.

Linképítés linkkatalógusokkal:
A linkkatalógusok hatékonyságáról megoszlik a szakma véleménye. Mi úgy gondoljuk, egy alap liképítésnek teljesen jó lehet a katalógus linkelés, de kizárólag magas domain értékű linkeket érdemes használni. Mit is takar a linkkatalógus linkelés? Különböző linkgyűjteményekben helyezzük el a honlapra mutató linkeket, egyedi és releváns tartalommal. Ma már azonban ezzel is óvatosan kell bánni, mert nem mindegy milyen ütemben és hova kerülnek ki a linkek. Egy honlap látogatottságának akár 2-5 %-a is érkezhet linkkatalógusokból. Így ez nem csak a keresőoptimalizálás miatt fontos, hanem alternatív keresési lehetőségként garantáltan látogatottságot is növel. Nem nagy mértékben, de van ilyen pozitív haszna is ezeknek a linkeknek. Általában ezek a linkek ma már inkább SEO szakember által születnek, természetes katalógus építés már nem nagyon zajlik. Régen ez divat volt, mára elhalványult. De azért még van linképítés ereje ezeknek, emiatt ezt a kategóriát én nem hagynám ki teljesen.

Linképítés vendégblogolás és PR cikkek segítségével:
PR cikkekkel, vendégblogolással is lehet releváns tartalmakból értékes linkeket szerezni. Ehhez azonban fel kell deríteni azokat a portálokat és blogokat, ahol a te témádnak és kulcsszavaidnak megfelelő cikket vagy blogbejegyzést lehet közzétenni. Ezekből a tartalmakból kell kapnia egy db follow linket a weboldalad erősítendő aloldalára. Ekkor érjük el a linképítés célját. A blog vagy PR cikk ráadásul nem csak a keresőoptimalizálás miatt lehet hasznos, hanem a cikk olvasóját, konkrét érdeklődőt is irányíthat a honlapodra, azaz látogatottságot növelhet.

Keresőoptimalizálás közösségi médiában:
Ez a csatorna is egyre hangsúlyosabbá válik a Google értékrendszerében. A közösségi média nyilvános, minden bejegyzés az emberek szeme előtt zajlik, ettől hitelessé válik. Ha valamit megosztanak, lájkolnak, az a tartalom garantáltan hiteles a Google szemében. Érdemes linképítés módszereink közé felvenni azt, hogy szakmai és nyílt csoportokba osztunk meg egy-egy fontosabb linket, mert ez jót tehet a weboldalunknak. Azonban előtte olvasd el a csoportszabályzatot, hogy mit engednek és mit nem. Azok a linkek, amik ezekből a tartalmakból mutatnak honlapunkra, erős értéket képviselhetnek, így a keresőoptimalizálás, azon belül a linképítés tekintetében a közösségi média érthetően egyre nagyobb teret hódít napjainkban. Ehhez nincs szükség SEO szakember segítségére, elég egy rutinos facebookos felhasználó, és megvan az a néhány linked, ami kellhet.

Webáruház keresőoptimalizálás

A weboldal keresőoptimalizálás magasabb szintje a webáruház keresőoptimalizálás. Úgy is mondhatnám ez már mélyvíz, pontos stratégiát igényel, biztos kezeket, ehhez érdemes SEO szakembert fogadni. Ennek egyszerű az oka. A webáruházakban általában sokkal több termék található, mint egy általános weboldal aloldalainak a száma. Több felület, több URL, több tartalom = sokkal több munkával jár a keresőoptimalizálási folyamat.

A webáruházaknál sok esetben nem igazán lehet teljesen egyedi tartalmat készíteni, hiszen a termékek műszaki adatai értelemszerűen minden shopban ugyanolyan.

Nem is kell erre törekedni. Viszont lehet saját leírást készíteni a termékekhez, vagy akár a termékcsoportokhoz (ami ugye lényegesen kisebb, mint a termékek száma).

A webáruház esetében a keresőoptimalizálás alacsonyabb költséget és magasabb minőségű látogatókat jelent hosszú távon a CPC kampányoknál!

Linképíteni is inkább a termékcsoportokat kell, mint a termékeket, hiszen a termék az szezonális is lehet, így azt fejben tartani, hogy egy kivont termékre éppen mutatott-e külső link, amit át kellene irányítani egy másik termékre, elég komoly adminisztrációt eredményezhet.

Nagyon jól, nagyon hatékonyan lehet webáruház keresőoptimalizálást végezni, nagyon jó eredményekkel. A legtöbb webáruház jobban teljesít keresőoptimalizált tartalmakkal, mint amit a Google hirdetésekkel vagy Facebook hirdetésekkel el lehet érni. Jah, és a keresőoptimalizálás árak tekintetében lényegesen alacsonyabb költségeket jelent (akár töredéke) a CPC kampányok feltöltési összegéhez viszonyítva.

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás garanciával, linképítés, SEO szövegírás

Árajánlat kérése

Keresőoptimalizálás árak, költségek

Egyszeri keresőoptimalizálás költségek
A keresőoptimalizálási árakat két csoportba oszthatjuk. Az első egyszeri befektetés, és azon konkrét szolgáltatásokat veszünk. Ilyen lehet a technikai beállítások javítása érdekében rendelt programozási munka költsége, egy-egy PR cikk megjelenésének linképítés költsége, a holnapra megírt szöveg szövegírási költsége. Ezek egyszeri díjak, dehát ezt koordinálni is kell, tudni kell hogyan, hova, milyen terjedelmű szöveget írass vagy írj, a META adatokat minden esetben utána kell igazítani a tartalomnak, fel kell kutatni a megfelelő linkhelyeket, le kell szervezni a kihelyezést - azaz meg kell alkudni a feltételekről - figyelni kell a konkurenciát, figyelni kell az eredményeket, és ha kell (márpedig gyakran kell), be kell avatkozni. Korrekciókat végrehajtani.

Így a keresőoptimalizálás árak nem csupán arról szólnak, hogy szövegíróval iratok szöveget, veszek néhány linket, és programoztatok egy sort a fejlesztőkkel.

Sikerdíjak, azaz folyamatos keresőoptimalizálás költségek
Ez tulajdonképpen a SEO szakember díja, amiért ezeket az eszközöket kezeli, és navigálja, összehangolja, egyben tartja a keresőoptimalizálás fázisait. Auditálja, kontrollálja az eredményeket és beavatkozik az érdekedben. És teszi mindezt azért, mert eredményorientált, azaz ő is akkor kap pénzt, ha az eredmények beértek, vagyis te is profitálsz. A keresőoptimalizálás árak fontos része a sikerdíj, azonban vigyázz arra, hogy milyen eredményre és miként fizetsz sikerdíjat. Biztosítsd be magad fizetési garanciával!

keresőoptimalizálás árak

Keresőoptimalizálás fizetési garanciával

Kezdjük a legfontosabbal. A SEO területén senki nem tud semmilyen eredményt előre garantálni, ugyanis senki nincs a pontos recept birtokában. Az algoritmus ráadásul gyakran változik. Valami garanciára azért mégis csak szüksége van egy megbízónak, hiszen a feltétlen bizalom nem igazán üzleti kategória. Eredmény garancia helyett fizetési garancia a megoldás!

Milyen típusú garanciákkal találkoztam eddig?

Egyszeri nagyösszegű keresőoptimalizálás díj ha az eredmény beérik
Ez elsőre jól hangzik. A SEO szakember dolgozik, és egyik nap jön az email: végre elértük a célt, a honlapod első oldalas, esetleg első helyezett egy kulcsszóra.
Leellenőrzöd, és tényleg ott van, itt ez jelenti a garanciát. Megkapod a számlát, átutalod, és mindenki boldog. Csakhogy a történet itt nem ér véget. Néhány nap múlva büszkén megnézed újra az eredményt. Rákeresel a kulcsszóra, és a honlapod lecsúszik a jó pozícióból, akár átesik a második oldalra. Itt már hiába reklamálsz, a SEO szakember elvitt előre, te kifizetted, nincs dolga. Ez a konstrukció nem jó, nem korrekt, idejétmúlt. Ilyenbe ne menj bele.

Folyamatos keresőoptimalizálás díj, amíg a jó helyezés fenn áll
Ez mennyivel jobban hangzik! A SEO szakember dolgozik, és ha beérik a munkája, sikerdíjhoz jut. És mindaddig kapja havonta (nyilván kisebb összeget, mint az előző verzióban), hogy ösztönözve legyen arra, hogy ott is tartson téged a megfelelő pozícióban. Ez már egy valódi megoldás, ezt már hívhatjuk úgy, hogy keresőoptimalizálás garanciával. Azonban itt csak azt tudjuk, hogy te ezekre a kulcsszavakra elől vagy. Akkor is fizetsz, ha egyetlen látogató sem jön abban a hónapban erre a kulcsszóra. Így ez még mindig nem a legjobb megoldás.

Folyamatos keresőoptimalizálási díj, látogatók alapján
Ez az, ami számodra gazdaságilag is a legjobb keresőoptimalizálás garanciával. Ez a megoldás azt jelenti, hogy bizonyos látogatottság elérése után fizetsz (akár sávos rendszerben) sikerdíjat a SEO szakembernek. A Google Analyticsben ugyanis pontosan nyomon követhető az, hogy hány látogató érkezik a Google organikus találati listájáról a weboldaladra. Minél több kulcsszóra kerülsz előkelő helyre, annál több releváns látogatód lesz. Fontos, hogy ne látogatottságra, hanem látogatóra szerződj, hiszen így egy látogató csak egyszer kerül bele az elszámolásba, ha többször is visszajön, akkor azért már nem kell fizetned. Így van a legkevesebb kockázatod, és így tudsz a legnagyobb garanciát biztosítani magadnak a SEO szolgáltatás során. Ezzel a szemmel figyeld a keresőoptimalizálás árak alakulását.
Mi is ebben a konstrukcióban dolgozunk!

Keresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálás garanciával, linképítés, SEO szövegírás

Árajánlat kérése

Ajánlatkérés
HONLAPKÉSZÍTÉS & MARKETING

kötelezettség nélkül, csupán 2 perc az egész
Kapcsolati adatok:
Céges adatok:
Miben segíthetünk?
 
Kérjük töltse ki az összes kötelező mezőt!
Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása