HonlapBirodalom Blog

Egyedi honlapkészítés kisvállalkozásoknak

2019. november 19.
61
0
egyedi honlapkészítés marketing központú szemlélettel

Profi honlapkészítés az üzleti siker érdekében akár 2 hét alatt, válságbarát áron!

Egy marketingközpontú üzleti honlappal rakétaként emelkedhet a konkurencia fölé, és válhat rövid távon sikeres vállalkozóvá. A recept létezik és most megosztjuk Önnel!

Az átgondolt, vevőbarát honlap egyvalamiben különbözik attól, amit olcsón és tucatszámra lehet kapni:
az eredményben!

Árajánlat záporok, avagy a pörgő webáruház titka

Nagyon nehéz a dolga annak, aki manapság honlapot szeretne készíttetni. Nehéz, mert annyi a honlapkészítést hirdető vállalkozás, hogy nem könnyű a döntés. Így belegondolva, valószínűleg én is elzsibbadnék a sablonos közhelyrengetegtől. Mindenki azt írja, hogy legyen a honlap átlátható, letisztult (ez a kedvencem), de olyan extrém kifejezést is hallottunk már, hogy "honlapsminkelés", mindenféle extrával. Ezek egy része valóban fontos, de ez 10 évvel ezelőtt is az volt, és valljuk be: azóta sok dolog megváltozott már.

Nézzük meg mi az, ami szerintünk egy üzleti honlap legfontosabb jellemzője:
a látogatók száma és minősége.

Nem azért csinálunk honlapot, hogy az szép legyen, hogy zenéljen, hogy úszkáljanak a grafikai elemek, - ezt szerintem 12 éves korában kinőtte mindenki - hanem azért, hogy PÉNZT termeljen! Eladjon, ajánlatkérés-záporokat generáljon, bizalmat ébresszen az Ön vállalkozása iránt. Nincs szükség semmire, ami felesleges! Ne feledjük, nem a vállalkozónak, hanem a leendő ügyfelei számára készül a honlap! Ez óriási különbség, és ez a siker titka, valamint legnagyobb buktatója is egyben!

Visszafordulási arány - a honlapkészítés vizsgája

A honlapkészítés során több apró dologra kell figyelni, mindent ezeknek kell alárendelni! A látogatóközpontú honlapkészítés első és legfontosabb feladata, hogy ha megérkezik egy látogató a honlapra, az legalább egyet kattintson - bármelyik menüre. Látszólag ez kis cél, de nézzünk picit mögé. Ha egy látogató a honlapok tengerén eljut a miénkre (amit bizony már eleve meg kell becsülni), könnyű pillanatok alatt elveszíteni.

Látogatóból érdeklődő honlapkészítés debrecen

1 benyomások honlapkészítés debrecen

Benyomások

A látogató az első pillanatokban csupán benyomásokat gyűjt. Ez az első 1-3 másodpercig tart. Ha ezen túljutottunk, máris jól vizsgázott a honlap grafikai kialakítása. A bizalom elindult, de még korántsem szereztük meg!

2 átolvasás honlapkészítés debrecen

Átolvasás

Nem, nem az elolvasása, csupán a szemmel átolvasása. Ha ezen is túljutottunk, már van egy kis bizalom, de most jön a legfontosabb, mondhatni sorsdöntő pillanat! Vajon kattint-e vagy nem?

3 átkattintás honlapkészítés debrecen

Átkattintás

Ha az ügyfél kattint egyet, bármelyik menüre, akkor áttörtük a falat! Érdekli az, amit lát, többet akar tudni! Ha a honlap megfelelően van felépítve, és a tartalom meggyőzte, akkor a vásárlás sem várat magára sokáig.

Mindezek ismeretében megállapíthatjuk, hogy a honlapkészítés eredményes-e! A baj csak az, hogy ez mindig utólag derül ki, amikor már a honlap készen van és működik! Hogy mégis hogyan válasszon honlapkészítésre vállalkozót? Ár/érték arány alapján! Kérjen több honlapkészítés árajánlatot, és vizsgáljon meg több szempontot! Milyen az árajánlat részletessége, felépítése, profizmusa, mit olvasott Ön a honlapkészítésre kiszemelt cégek honlapján, hány fős vállalkozásokról van szó, milyen referenciái vannak, stb. Csak ezek után nézze meg az árakat! A honlapkészítés túlságosan fontos kérdés ahhoz, hogy csak az ár alapján döntsön!

Honlap látogatószerzés marketing honlapkészítés debrecen

A honlapkészítés menete

A marketing és a honlapkészítés kapcsolata

A fentiek tükrében, ha a honlapunk átment a "visszafordulási arány vizsgán", nincs más dolgunk, mint a lehető legtöbb, releváns - azaz pont az Ön termékét/szolgáltatását kereső - látogató honlapjára csalogatása. Ez a marketing feladata. Remek marketingeszközök állnak a rendelkezésünkre, melyekről honlapunk marketing menüpontja alatt olvashat.

A honlapkészítéssel létrehozzuk a megfelelő eszközt, ami megfogja a látogatókat, utána pedig csak ezeknek a látogatóknak a számát kell növelni. Látszólag ezzel véget is ért a munka, hátra lehet dőlni. Ez akár így is lehetne, de ha mindezzel nem vagyunk elégedettek, akkor bizony ezen túl is van mit tenni.

Látogatáselemzés: a látogatók útja és viselkedése

A Google Analytics egy ingyenes és átfogó látogatásszámláló rendszer. Minden általunk készített honlapba beépítjük, díjmentesen. Ön ettől kezdve mindent láthat, amit csak szeretne: honnan és mikor érkeznek a látogatók, mennyi időt töltenek a honlapon, melyik menüpontra kattintanak a legtöbben, milyen útvonalat járnak be a honlapján, hol hagyják el a honlapot, mekkora a visszafordulási arány, stb. Ezeknek az adatoknak az elemzésével folyamatosan végezhet finomhangolást a honlapján, amivel az adatok javulhatnak, az ajánlatkérések/értékesítések száma pedig emelkedhet. Ez az a pont, amikor már elégedett lehet, hiszen kézben tartja a dolgokat, Ön irányít!

Összefoglalva: az eredményes honlapkészítés három pillére

  1.   Látogatóközpontú üzleti honlapkészítés
  2.   Minőségi látogatók szerzése precíz marketingeszközökkel (SEO, Közösségi média, AdWords)
  3.   A látogatók mozgásának elemzése a Google Analytics segítségével és a honlap tartalmi finomhangolása

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk. Amennyiben tovább használod weboldalunkat, úgy elfogadod a cookie-kat. A részletekért kattints ide!