Google AdWords: a képes hirdetések oázisa
Legyen látható – uralja saját piacát!
A Google AdWords hirdetési rendszer nem csak azért fantasztikus, mert az egyik legmodernebb és az egyetlen, pontos adatokkal követhető rendszer, hanem azért is, mert hihetetlenül sokrétű: számos szöveg-, kép-, és videóformátumot támogat. Szeretnénk világosabbá tenni, hogyan is működnek a képes, vagy hivatalosabb nevén, a BANNERES hirdetések.
Látványos YouTube megjelenés
Bár a YouTube-on is megjelenhet látványos képes hirdetésünk, mégis a Display kampányok használják leggyakrabban a banneres megjelenést. Ennek oka, hogy a YouTube-on szöveges és videós hirdetések is elhelyezhetők, ráadásul ezek többnyire a videók lejátszásakor töltődnek be. Ezzel szemben az itt történő képi megjelenés sokkal szolidabb, mivel bannerrel többnyire a videólejátszás mellett, a találati lista tetején, a videóajánló oldalsó listájában (vagy videóba ágyazott, 300x60 pixeles formában) van lehetőségünk megjelenni. Itt 300x250-es méretű bannert lehet elhelyezni (lásd a képen). Megfelelő célzással és kiváló Google Partnerrel azonban ez is értékes, olcsó kattintásokat eredményezhet.
Piros keretben látható a 300x250-es méretű HonlapBirodalom banner
A Google AdWords Display rendszere elsősorban azokat szólítja meg, akikben még csak lappang a vágy termékünkre, szolgáltatásunkra, vagy még bizonytalan, hogy pontosan kit válasszon, esetleg korábban már minket választott, és szeretnénk őt megtartani (remarketing). Ezért szöveges és képes megjelenésekkel bombázhatjuk a megcélzott célcsoportokat. Pontosan hogyan célozhatjuk meg őket? Kiválasztható a:
- a célcsoport kora,
- a célcsoport neme,
- a célcsoport lakóhelye, lakókörnyezete,
- a célcsoport nyelve,
- a célcsoport érdeklődési köre,
- megadott témájú weboldalak.
Hihetetlen, de igaz
Az utolsó két beállítás tükrözi talán leginkább a Google AdWords bámulatos erejét! Nem kell többé önálló weboldalakat felkeresni, méregdrága hirdetési összegeket kifizetni ahhoz, hogy adott weboldalon megjelenjen! A Google AdWords használatával az ország legnagyobb weboldalain ugyanúgy megjelenhet, mint a több ezer kisebb, de a célcsoportnak megfelelő weboldalakon, akár néhány forintért! Ráadásul csak akkor jelenik meg a hirdetés, ha a látogatóra tökéletesen illenek az általunk megadott tulajdonságok, érdeklődési körök. Ha az így kialakított, egyedi célcsoportunk megjelenik egy Google hálózathoz tartozó, így Google hirdetést megjelenítő honlapon, akkor kikerülhetetlenül belebotlik az ott elhelyezett banneres hirdetéseink egyikébe. Nem felugró ablakok formájában (mert az mindenkinél bezárási, így negatív kényszert vált ki), hanem a Google feltételeinek megjelenő formában!
A webdesign érdeklődési körnek megjelenő HonlapBirodalom banner
Jöjjenek a bannerek!
Miért ne használná ki ezt a lehetőséget arra, hogy képes hirdetéseket jelenítsen meg, és pontosan azoknak mutasson képeket design kanapékról, gyönyörű facsemetékről, vagy reptéri szállításról, akiket ez valóban érdekel? Nem kamu kattintásokra hajtunk, hanem arra, hogy a célcsoport találjon meg minket! A keresési AdWords hirdetéseivel szemben ez jóval olcsóbb, egy kattintás akár 10 forint alá is lecsökkenhet! Megér Önnek ennyit az, hogy megtalálják Önt?
A képes, banneres hirdetéseket természetesen el is kell készíteni, amit akár Ön is megtehet, de ajánljuk magunkat, hiszen ismerjük azokat a trükköket, praktikákat, szabályokat, amik hatékonyabbá tehetik képes hirdetéseit. Egy hirdetéshez 12 különböző képméretben készítjük el üzenetét, mellyel nem csak asztali számítógépen, hanem mobilon, tableten is meg fog jelenni a megfelelő látogatóknak!
A 12 Google AdWords banner hirdetési képméreteink, pixelben megadva:
Állóképek:
120x600
160x600
240x400
Fekvőképek:
468x60
728x90
970x90
320x50
320x100
Négyzetes képek:
200x200
250x250
300x250
336x280
Google Display bannerméreteink lekicsinyítve
Amennyiben érdekli a Google Display Hálózatának további előnyeit, az alábbi menüponton még többet megtudhat. Személyes kapcsolatfelvételhez, árajánlatkéréshez kérjük használja az Ajánlatkérés menüpont űrlapját!