HonlapBirodalom Blog

Keresőoptimalizálás: recept a válság ellen - honlapbirodalom.hu

2016. december 03.
3261
keresőoptimalizálás válság ellen

Keresőoptimalizálással védekezhet a válság ellen

Valójában nincs válság, új gazdasági világrend van. Erre kell berendezkedni.

Miért fontos a keresőoptimalizálás minden olyan cégnek, amelyek talpon szeretnének maradni?

A keresőoptimalizálás arról szól, hogy az Ön céges honlapjának a láthatóságát megnöveljük. Ez elsősorban azt jelenti, hogy Ön a Google találati oldalának első oldalán, lehetőleg első helyein szerepeljen.

Azért fontos ez, mert az összes forgalom 94,5%-a az első oldalról jön.
Minél több forgalmat kap a honlapja, annál több látogatót tud ügyféllé konvertálni. Ezt pedig igencsak megérzi a pénztárcáján.

A mai modern, internetközpontú világban az első találat azt jelenti, hogy Ön a piacvezető. Ön a legnagyobb. Ön a legprofibb.

A legnagyobb cégek ezért költenek milliókat csak a keresőoptimalizálásra.

Az alábbiakban arról olvashat, hogy mit jelent a keresőoptimalizálás az Ön cégének.

1)    Célzott forgalmat

Több kutatás is alátámasztja, hogy az emberek többsége rákeres az interneten arra a termékre vagy szolgáltatásra, amire szüksége van.

Ezért ha az Ön honlapját az elsők között hozza a Google a megfelelő kulcsszavakra, akkor azt olyan emberek találják meg, akiknek pont az kell, amit az Ön cége tud adni.

Olyan forgalom talál Önhöz, akik vásárolni szeretnének. Ha odataláltak, akkor már csak üzletet kell kötni – ebben pedig a marketinges szöveg segít.

2)    Megnövekedett eladásokat, ugrásszerűen megugró konverziót

A keresőoptimalizálás segít a cég pozicionálásában. A keresőmarketinges szakember kulcsszókutatással kezdi a projektet, vagyis megnézi, hogy az Ön tevékenységére hogyan keresnek rá a legtöbben.

Magyarul lefordítja a céget az internet nyelvére.

Ezt úgy képzelje el, hogy van egy nagyon éhes tömeg az utcán. A keresőoptimalizálással Ön megtalálja azokat a szavakat, amiket ha odakiált a tömegnek, akkor özönleni fognak az Ön éttermébe – és Önhöz mennek, nem a konkurens étterembe a sarkon.

3)    Hosszú távú forgalmat

A fizetett hirdetéseknek (pl. Google Adwords) az a hátrányuk, hogy – fizetősek. És ha nem fizeti tovább a kampányokat, akkor a forgalom azonnal megszűnik.

Viszont egy első hely a Google-nél... Ha azt egyszer elérte, akkor - bár megtartani is munka - már könnyebb. A forgalom marad.

4)    Költséghatékony marketinget

Csak hasonlítsa össze azzal, hogy milyen sokba kerül egy egész oldalas újsághirdetés egy országos napilapban (2-3 millió megjelenésenként).

És a hatásosságát nagyon nehéz lemérni.

A keresőoptimalizálásra költött összeg ennek általában a töredéke. Sokszorosan megtérül, mert a nagyobb forgalom több ügyfelet jelent.

És 2 másodperc lemérni. Csak keressen rá a cégére: ha a kulcsszóra az elsők között van, akkor a keresőoptimalizálás sikeres volt.

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása