HonlapBirodalom Blog

Landing Page

2019. március 16.
4008
landig oldal a vásárlók megnyeréséhez

A landing oldal a marketing legmeghatározóbb alapköve. Olvassa el ezt a bejegyzést és megtudja, hogy miért!

Nézzük meg, mit is takar a landing oldal fogalma!

A landing oldal a honlapnak az az aloldala, ahova a linkre kattintás után a potenciális vásárló megérkezik. A landing oldalon a tartalom rá van hangolva a célközönségre és a hirdetést bővebben fejti ki, felkeltve az olvasó érdeklődését. Ezeken az oldalakon a felhasználó – legtöbb esetben – egy űrlappal is találkozik, amivel megigényelheti a meghirdetett szolgáltatásunkat, megvásárolhatja termékünket, letöltheti a tanulmányunkat, feliratkozhat a hírlevelünkre, stb.

Ha a konverzió (üzleti cél) megtörténik, akkor az automatikusan belekerül a cég adatbázisába, amely adatokat aztán újabb kampányoknál, de főleg a remarketing kampányok esetében hasznosíthatunk.

"A felhasználó rákattintott a hirdetésemre. Mi lesz ezután?"

Mondanunk sem kell, hogy az online marketing kampányok egyik legfontosabb eleme a landing oldal, mivel ennek az aloldalnak kell meggyőznie a felhasználót, hogy elvégezze az általunk kitűzött üzleti célunkat. Mi nem lehetünk ott minden egyes ügyfélnél, hogy meggyőzzük a termékünk nagyszerűségéről. A jó landing oldalak eladnak helyettünk.

Ezért a landing oldal és a hirdetés között az a különbség, hogy a hirdetés behozza az érdeklődőt, a landing oldal pedig elad neki.
A landing oldalakat szigorú szabályok szerint szükséges felépíteni, amelyet a későbbiekben folyamatosan érdemes tesztelni.

A landing oldal legfontosabb elemei:

  • A landing oldalnak csak 1 célja legyen. Csak 1!Ne akarjon egy landing oldalon több fajta szolgáltatást értékesíteni, mert a végén egyiket sem fogja eladni.
  • Mindig legyen főcíme. A cím segít a felhasználónak beazonosítani az oldal hirdetéssel kapcsolatos relevanciáját. Erről fogja tudni, hogy jó helyre érkezett vagy sem. Példa: A hirdetés címe betűre pontosan egyezzen meg a landing oldal főcímével.
  • Releváns képeket használjon. Az Ön által kínált termékről mindig mutassunk jó minőségű(!) képet. Mutassa be annak funkcióját és előnyeit.
  • Előnyökről írjon, és ne tulajdonságokról. Ha esernyőket árul fiataloknak, akkor senkit nem fog érdekelni, hogy a szára milyen anyagból készült. Vagyis fog, de inkább így írja: „Hatalmas zivatarban is nyugodtan hazakísérheted a barátnődet, mivel az esernyő fémszára, akár a 100 kilométeres szélnek is ellenáll.” (Tulajdonság, tehát előny.)
  • Minden kivezető linket tüntessen el az aloldalról. Csak úgy lehessen ellépni, hogy bezárja az egész aloldalt.
  • Használjon Call-To-Action (cselekvésre buzdítás) gombot. A vásárlást tegye egyértelművé: „Megvásárolom az esernyőt!”
  • Használjon bizalmi elemeket. Garancia, vásárlói vélemények, díjak, bizonyítványok, stb.
  • Minimális űrlap. Csak annyi információt kérjen az ügyféltől, amely a vásárláshoz elengedő. Se többet, se kevesebbet.
Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása