Honlapkészítés és a startup vállalkozások

Egy igazi üzleti honlap sokkal több egy egyszerű elektronikus névjegykártyánál! Hatékony eszköz a potenciális ügyfélszerzéshez.

Honlapkészítés induló vállalkozásoknak

Miért olyan fontos, hogy online jelen legyen a vállakozása a világhálón?

Rég elmúltak azok az idők, amikor még a honlapokat lehetett „internetes névjegykártyának” tekinteni, és pusztán elérhetőségeket kitenni.


Ennél már rég többről szól, a cégek aktívan bevonják a weboldalukat a marketingbe, az értékesítésbe, a PR-ba és az ügyfélszolgálati feladatokba.

  • Ha van egy boltod, akkor a honlappal elérheted, hogy legyen egy online boltod is.
  • Ha magánpraxisod van, akkor a honlapod lehet a második rendelőd.
  • Ha nagyker vagy, akkor a honlapodon keresztül találhatnak meg az alvállalkozók és a viszonteladók.

Tehát ma már tényleg kötelező a weboldal minden cégnek, hiszen aktívan hoz bevételeket. Úgy is mondhatnánk, hogy nem engedheted meg magadnak, hogy ne legyen honlapod.

honlapkészítés és sturtup


A honlap olcsó, gyors, és rengeteg időt takarít meg neked már azzal, hogy információt adsz.

Ha leírod a gyakori kérdéseket, akkor nem kell minden nap 23-szor megválaszolnod őket. Ha leírod a terméked előnyeit, akkor nem kell minden vásárlónak külön értékesítened.

Az új cégek előnye
A webdizájnerek általában nagyon szeretik azokat az új cégeket, akiknek teljesen az alapoktól indul a honlapkészítés.

Egy valamirevaló honlapkészítő a trendek élén jár, és azokat figyelembe veszi az oldal felépítésekor. Ilyenkor a webdizájner örül annak, hogy „simán megy” a munka, az új cég pedig modern és kiváló weboldalt kap, a honlapkészítés végeztével.

Milyen az, amikor nem megy simán a munka?

Nos, amikor hadakozni kell az „idősebb” céggel, hogy az 5 éve készített honlapjuk felett eljárt az idő. Általában ők veszik ezt észre utoljára, mert kisebb gondjuk is nagyobb annál, hogy a webes trendeket kövessék. Ez érthető.

Másik, hogy ha végre rászánják magukat az új weboldalra, akkor nagyon ragaszkodnak a régihez. Ekkor kevesebb mozgástér kínálkozik a honlapkészítés során. Hiába terjedt el a reszponzív dizájn, elvárják, hogy az új oldal ugyanúgy legyen felépítve, mint a régi. Ez is érthető, mert félünk a változástól és megszeretjük a jól bejáratott dolgokat. (Van egy csomó elkopott farmerem, amit képtelen vagyok kidobni.)

A honlap mint befektetés
A honlapkészítésnek vannak filléres indulóköltségei (tárhely és domén), és olyanok, amikért már attól függően fizetsz, hogy „mennyire gondolod komolyan”, illetve pontosan mikre szeretnéd használni.

Hangsúlyozom, hogy nincs jó vagy rossz döntés: minden az igényeidtől függ.

Mintha csak számítógépet vennél: netezésre olcsó netbook, videórenderelésre vagy játékra pedig csúcstechnológia kell.

Ha induló vállalkozásodhoz elég egy egyszerű, ám modern weboldal, akkor a webdizájn és programozás gyorsan és olcsón megvan.

Viszont ha a honlapoddal értékesítenél és elsöprő netes jelenlétre van szükséged... akkor a legdrágább dizájnert kéred fel, a szövegeket szövegírókkal íratod, online marketingessel marketingtervet készítesz, összekötöd a közösségi médiával... és kampányt csinálsz a honlapod indulása köré.

Esetleg összekötöd egy új termékkel, és egyszerre hirdeted mindkettőt.

A két megközelítésben az a közös, hogy honlapkészítésre mindenképp szükséged van. Enélkül nemcsak a saját céged lehetőségeit szabod szűkre, de még a vevők sem veszik komolyan a honlap nélküli cégeket.

Google ügynökség honlapkészítés debrecen

Honlapkészítés

Hasznos & Érdekes