Elérkezett hát az idő, amikor a kisvállalkozások is megteszik a válaszlépéseket az okostelefonok térhódítására. Tegye honlapját mobil eszközökkel is kompatibilissá - válassza a reszponzív honlapkészítést!
Sűrű ködben két autó szinte egymáshoz tapadva araszol egymás mögött az úton, amikor az első hirtelen fékez, és a másik nekimegy.
A hátsó autó sofőrje kiugrik a kocsiból:
- Mi az ördögöt csinál? Hogy lehet ilyen hirtelen, minden ok nélkül megállni?
- Uram, a saját garázsomban akkor állok meg, amikor akarok.
Kétfajta vállalkozó létezik. Az egyik, aki látja a saját céljait és a maga által kijelölt úton halad, míg a másik, amelyik csak sodródik, hol ezt, hol azt követi, de valójában arról sincs nagyon fogalma, éppen hol jár, merre tart. Sajnos az utóbbiból van több a piacon. Ön melyik típusba tartozik?
A céltudatos vállalkozó nyitott, figyeli a trendeket, ehhez igazítja a marketingjét. Az első számú marketingeszköz nem más, mint az üzleti weboldal.
Mi az üzleti honlapkészítés 3 törvénye?
A marketing területén a két leghálátlanabb szó, amit nem szabad kimondani: a "majd" és a "holnap". Főleg nem egymás után!
A honlapkészítés annál nagyobb szakértelmet igényel, mintsem, hogy azt a szomszéd 17 éves kissrácra, vagy esetleg a sógorunkra bízzuk! Miért?
A honlap egyszerre kell megfeleljen:
- a látogatónak, hiszen a honlapkészítés elsősorban róluk szól, a honlap nekik készül,
- a Google keresőmotor elvárásainak, e nélkül a honlapkészítés pénzkidobás,
- a változó technológiáknak, böngészőknek (Explorer, Firefox, stb.) és eszközöknek (mobilok, tabletek, stb). A reszponzív honlapkészítés ez utóbbit jelenti, azaz a honlap megjelenítése különböző eszközökhöz igazodik!
Nos, amennyiben nem szakemberre bízza a honlapkészítést, akkor ennek a három feltételnek biztosan nem fog megfelelni a honlapja, és szerintünk hamar rájönne, hogy Önnek sem!
A mi honlapkészítés-ajánlatunk
- Korszerű megjelenés – emelkedjen ki a versenytársai közül!
- Letisztult, látogatóbarát honlapfelépítés – leggyorsabban érjen el vásárlást/ajánlatkérést!
- Egyszerű, de figyelemfelkeltő honlapszöveg – szólítsa meg a látogatót hatékonyan!
- Minden eszközre optimalizált, reszponzív weboldal
- Ezek után a legfontosabb: érjen el minél több látogatót!
... mindezt Válságbarát Áron!
Miért legyen honlapja reszponzív?
Egyre nagyobb számban indítunk kereséseket okostelefonokról és tabletekről. 2011-ben Magyarországon mindössze 4% volt azok száma, akik okostelefonjukat “okosként” használták. 2012-ben ez a szám már 17%-ra nőtt, 2013-ban pedig átlépte a 25%-ot. (forrás: Google kimutatás)
Üzleti lehetőségek a reszponzív weboldal készítésben
Ahhoz, hogy a honlap reszponzív lehessen, már a tervezésénél meg kell feleljen bizonyos követelményeknek. Minden honlap elemekből áll. Ezeket az elemeket úgy kell kialakítani, hogy rugalmasan lehessen megjeleníteni minden felbontásban.
Kétféle reszponzív szemlélet létezik. Az első, hogy a honlapot három különböző méretben hozzuk létre. Ebben az esetben az aktuális felbontáshoz legközelebb álló verzió jelenik meg a látogatónak.
Ennek hátránya, hogy jelentős plusz költséggel jár. A honlapnak 3 különböző dizájnt kell készíteni, azokat egyesével leprogramozni. Előnye, hogy ebben az esetben nem nagyon van szükség kompromisszumokra.
A másik reszponzív honlapkészítés típus a rugalmas szemlélet. Ebben az esetben nem három különböző verzió készül, hanem csupán egy, ami azonban rugalmasan van kialakítva, így pixel-pontosan, bármilyen felbontáshoz képes igazodni. Ez a valódi reszponzív honlapkészítés.
Ebben az esetben néhány "extráról" le kell mondani, ami kis ár az előnyök tekintetében. Az extrák egyébként is mindig inkább a honlap tulajdonosának szólnak, mintsem a látogatóknak.
Attól a versenytárstól kell félned, amelyik egyáltalán nem foglalkozik veled. Csinálja a dolgát, méghozzá egyre jobban és jobban.
Henry Ford